MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ
ANASAYFA / KURUMSAL / MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ

MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ

MÜŞTERİ POLİTİKAMIZ Her an müşterilerimizin yanındayız!
Daha iyisini yapmanın bir yolu var ise onu buluruz!
  • Müşterilerimize ihtiyaç ve beklentileri ile ilgili özel ve kapsamlı cevap veririz. İhtiyaç ve beklentilere kapsamlı cevap vermek için senaryolar üretir, çalışırız.
  • Hizmetlerimiz öncesinde, hizmetlerimiz boyunca ve sonrasında müşterilerimizin yanlarında oluruz.
  • Müşterilerimizin haklarını koruruz.
  • Uzmanlarla çalışarak, güçlü iş ortaklıkları kurarak, teknolojiyi işimizin bir parçası haline getirerek hizmetlerimizi sürdürürüz.
  • Yasal mevzuat ve standartlara uygun çalışmayı prensip ediniriz.
  • Müşterilerimiz ile iletişimde saygı çerçevesinden ödün vermeyiz.
  • Hizmetlerimizde sorumluluğumuzu üstleniriz.
  • Müşterilerimizin sorularına ve taleplerine önem veririz.

Müşteri Memnuniyet ve Şikayetleri Yönetim Sürecimiz
  • Müşterilerimizi fikir ve önerilerine önem verir; memnuniyet, öneri ve şikayetlerini değerlendirir, cevaplarız.
  • Müşterilerimizden gelen şikayetleri yasal mevzuatlar doğrultusunda değerlendirir ve çözüm sunarız.
  • Müşterilerimizin şikayetlerini bize kolayca iletebilmeleri için telefon, mail, mesaj gibi farklı iletişim kanalları kullanırız.
  • Müşterilerimizin şikayetlerini duyduğumuz andan itibaren en kısa sürede çözmek için ilgili departmanlarımız ilgili bağlantıya geçer, varsa alternatif yollar da öneririz.